Obsługa informatyczna Twojej firmy

Usługi informatyczne dla firm prowadzone przez Lodestar Sp. z o.o. skierowane są dla przedsiębiorstw i instytucji, które nie posiadają u siebie informatyka i szukają profesjonalnej opieki komputerowej dla Twojej firmy przez 24 h na dobę i 7 dni w tygodniu.

Naszym klientom zapewniamy

  • pełną opiekę informatyczną firmy
  • doradztwo w zakresie marketingu internetowego
  • zdalna pomoc w rozwiązywaniu problemów
  • ciągłość pracy serwerów, stacji roboczych, drukarek, poczty i Internetu
  • każdy z pracowników może bezpośrednio do nas zgłaszać problemy
  • większość problemów jesteśmy w stanie rozwiązać zdalnie i szybko
  • systematyczna archiwizacja danych i ich bezpieczeństwo
  • szkolenie pracowników Państwa firmy w wybranym zakresie
  • dobór oprogramowania adekwatny do potrzeb danej firmy
  • doradztwo w wyborze sprzętu IT
  • możliwość podpisania klauzuli poufności

Cennik naszych usług

Koszt obsługi informatycznej uzależniony jest przede wszystkim od: ilości urządzeń objętych opieką, ilości systemów, serwerów i usług, które są objęte wsparciem, stanu technicznego urządzeń oraz infrastruktury informatycznej, ilości pracowników, którzy są uprawnieni do korzystania ze wsparcia technicznego oraz ilości godzin zarezerwowanych na wizyty lub dyżury w przypadku awarii.

Przykładowe pakiety abonamentowej obsługi z zakresu wsparcia technicznego (helpdesk oraz serwis):

Basic

300 zł / mc


  • Do 10 stanowisk komputerowych
  • 5 darmowych godzin serwisowych
  • 4h maksymalnego czasu reakcji w przypadku krytycznej awarii
  • Pomoc zdalna
  • Sprzęt zastępczy w przypadku awarii (płatny wg cennika)
  • Bezpłatne dojazdy na terenie miasta (poza miastem wg. cennika)
  • Każda godzina pracy poza cennikiem 100 zł netto

Standard

500 zł / mc


  • 10 – 20 stanowisk komputerowych, 1 serwer
  • 10 darmowych godzin serwisowych
  • 4h maksymalnego czasu reakcji w przypadku krytycznej awarii
  • Pomoc zdalna
  • Zarządzanie i monitorowanie serwerów od 200 zł brutto
  • Bezpłatny sprzęt zastępczy w przypadku awarii (do 3 dni)
  • Bezpłatne dojazdy na terenie miasta (poza miastem wg. cennika)
  • Każda godzina pracy poza cennikiem 50 zł netto

Premium

Indywidualna wycena


  • Od 20 stanowisk komputerowych, od 1 serwera
  • Od 10 darmowych godzin serwisowych
  • 4h maksymalnego czasu reakcji w przypadku krytycznej awarii
  • Dyżury na miejscu
  • Pomoc zdalna
  • Zarządzanie i monitorowanie serwerów od 200 zł brutto
  • Bezpłatny sprzęt zastępczy w przypadku awarii
  • Bezpłatne dojazdy na terenie miasta (poza miastem wg. cennika)

Każda umowa serwisowa może być negocjowana oraz dostosowana do potrzeb naszego klienta.

Rozpocznijmy współpracę

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta na usługi informatyczne, wyślij zapytanie ofertowe bądź skontaktuj się z nami z naszym przedstawicielem telefonicznie. Obsługa informatyczną firm świadczymy głównie w Białymstoku, w Warszawie oraz w całym województwie podlaskim.

Spotkanie ze specjalistą naszej firmy jest bezpłatne.